понеділок, 18 листопада 2019 р.

Про участь у Міжнародному конкурсі 19.11.2019

    ЕНВК №9 - учасники Міжнародного Талант Шоу Christmas Dream 2020

Даний Міжнародний конкурс вперше проводиться в Україні з метою розвитку та реалізації відчуття єднання підростаючого покоління у галузі сучасної національної культури та поетичності, створенні музики та шоу, заохочення до міжнародної дружби, дипломатії і благодійності. Педагоги нашого закладу докладають всіх можливих зусиль для створення атмосфери творчості серед дітей, розвиваючи їхню креативність. Тож, сьогодні з ЕНВК №9 стали учасниками 5 учнів. Ми подали заявки на сайті christmas.mriynyky.online за формою, розміщеною там. Про результати участі буде зазначено та оприлюднено на сайті mriynyky.online до 20.12.19. Бажаємо успіхів! Нижче Ви можете ознайомитись з поезією. Хто знає, можливо, колись на основі цих творів буде покладено пісні). 
                  Подарки! 
 Автор: Вергелес  Ирина, 3-А класс

Звезды светят под окном
Завтра, Завтра Новый год!
Знают взрослые и дети
Чудеса он принесет.

Я ждала его так долго.
Не хочу сегодня спать
Я залезу под кровать 
Буду я его там ждать

Через 5 минут я засыпаю
А когда проснулась я,
Стоят под елочкой подарки
Интересно...! для меня?..

Заглянула я за елку,
Там коробочка стоит
На меня она так смотрит,
И к себе она манит

Набралась я смелости, заглянуть туда
Там была картинка в рамке
А на ней моя семья!
Я обрадовалась очень
Так она мне дорога!

Кружилась я по комнате
Пока не встал мой брат.
Подарок он нашел

Он так мечтал про мяч
Ведь любит он футбол
И думал он, когда же
Забьет свой первый гол!

Мечтают все и взрослые и дети
И каждый в ожидании волшебства
Но Новый год приходит быстро
Мы будем ждать его, пока!

Різдвяна Мрія
Автор: Сметаніна Аліна 7 років

У кожної сімї є улюблене свято
Яке всі чекають увесь рік.
І скільки щастя, радості, усмішок
Воно приносить на поріг.

У кожної людини є мрія
Яка живе у серці повсякчас.
І коли нарешті Мрія збувається –
Людина щаслива весь час.

Була зима. Наближалося Різдво.
І в серці заповітна була Мрія
Але дівчина, яку звали Аліна
Й не сподівалася, що подарункам колись вона зрадіє.

І в це велике сімейне свято
Яке святкувала вся її сімя
Плекала Мрію – хотіла лише собаку
І вже дала собаці цій ім’я.

А під ялинкою сховалися шкарпетки
Дуже смішні, з червоним кошенятком,
Але Алінці хотілося собаку
І не потрібні були їй всі подарки.
Настала ніч. У хаті всі заснули
І завірюха закрутила за вікном.
А під дверима жалібно скулив
Маленький цуцик, але великий щастя ком.

І серед ночі Аліна маму розбудила
І лиш сказала «Мені наснилась Мрія!
Я знаю! Це в святе Різдво мені її здійснили!..»

І вже під ранок, на небі й не світало
Відкрили двері, а на порозі цуценя…
Всі здивувалися і лиш Аліна
Тихенько схлипнула: «Різдвяна Мрія це моя!»
  
Вже ступає на поріг Новий рік!
Автор: Володько Софія, 2-Б клас

1. Вже надворі зима, норовлива зима,
Все сніжком замела, запорошила.
Вийшла я на поріг - ну, а там білий сніг,
Отже, скоро прийде Новий рік!

Приспів:  Новий рік, Новий рік
                 Вже ступає на поріг!

2. Зійшла перша зоря,
Усміхнулась до нас
І про свято Різдва віншувала.
Вийшли ми на поріг,
Одягнулись, як слід
І пішли Сина Божого прославляти.

Приспів: Коляда, коляда  У віконце загляда.
   
Новий рік.    Автор: Бойко Єва, 2-А кл.

Новий рік іде до нас.  Та і новорічний час.
Ми ялинку наряджаєм,  Пісні весело співаєм.
Всім бажаєм в новому році,
Радості на кожнім кроці.
Хай здоровя не підводить,
А удача поруч ходить.
Дід Мороз хай під ялинку
Принесе нам всім торбинку,
А в торбинці подарунки,
Із сніжинок візерунки.
І лопушки, і мандарини
Теж поклав він до торбини!
З Новим Роком!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар