вівторок, 24 грудня 2019 р.

Новий міський захід



Конкурс  малюнків «Місто мого дитинства» 

Відповідно до наказу управління освіти Енергодарської міської ради від 05.09.2019 №211 «Про впровадження міського патріотичного проекту», присвяченого святкуванню у 2020 році 50-ї річниці заснування  міста Енергодара, з метою виховання патріотизму та любові до свого рідного міста, розвитку творчих здібностей дітей та молоді проводиться даний захід. На виставку подано 14 робіт учнів 1-4 кл., на міський конкурс 24 грудня в ЕМЦ направлено 8. Про подальші результати буде повідомлено пізніше.

  Учасники міського конкурсу малюнків  «Місто мого дитинства»  у номінації «Вулицями рідного міста»  Вікова категорія: учні 1-4-х класів

ПІ автора
Назва роботи
Класс, гурток   
1
Довгополова Кіра  
«Фонтани Енергодара-  радість для дітвори»
4 –Б клас «Іскорки» 
2
Ісаєва Аріана
«Сяйво Енергодара України
4 –Б клас «Іскорки» 
3
Нагорна Анна
«Незабутня алея Юності»
1Б клас  «Мурашки»
4
Панкратов Михайло
«Набережна- окраса мого міста»
2Б клас  «Невгомон»
5
ТищенкоЯрослав
«Енергодар буде довго жити!»
3Б клас «Веселка»
6
Костенко Анастасія
«Місто енергетиків – моя мала Вітчизна»
3А клас «Бджілки»
7
Романовська Дарія
«Вигляд на Світлоград зверху»
3А клас «Бджілки»
8
Вергелес Олексій
«Цариця мого міста- ПАНІ – ЕНЕРГІЯ»
3А клас «Бджілки»

 

Немає коментарів:

Дописати коментар