пʼятниця, 18 жовтня 2019 р.

Результати конкурсу


Конкурс малюнків «Я хочу жити в якісному світі» завершено.
 Серед 29 робіт, які надані на участь у шкільному етапі конкурсу дитячого малюнка «Я хочу жити в якісному світі» 6 робіт відправлено 17 жовтня на участь у обласному етапі Всеукраїнської виставкиПро подальші результати буде повідомлено пізніше.
Назва роботи
вік
П.І.
автора
1
«Україна- моя країна!»  Номінація
«Ми – архітектори якісного світу»
10 років
I  вікова категорія
Синявський Ярослав
 4-А клас
2
«Земля у небезпеці!» Номінація
«Ми – архітектори якісного світу»
7 років
I  вікова категорія
Старусєва Валентина
1-Б клас
3
«Якісний світ починається з тебе!»
Номінація «Ми – архітектори світу»
8 років
I  вікова категорія
Дорошенко Ярослав
2-А клас
4
«Якісне молоко, як від справжньої корівки!» Номінація
 «Я пізнаю якісну продукцію»
8 років
I  вікова категорія
Яковлева  Марія
2-А клас
5
«Я споживаю якісну продукцію»
Номінація  «Я пізнаю якісну продукцію»
8 років
I  вікова категорія
Пензієнко Елеонора
2-Б клас
6
«Наше-найкраще!»
Номінація  «Я пізнаю якісну продукцію»
8 років
I  вікова категорія
Сідельніков Михайло
2-Б клас

Немає коментарів:

Дописати коментар