вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Юні поети

Фестиваль авторської поезії «Струни душі» 2019

З метою виявлення та підтримки обдарованих, талановитих дітей, розвитку їх творчих здібностей,  виховання патріотизму та любові до рідного слова та свого рідного міста, в рамках міського патріотичного проекту «Енергодар – моє рідне місто», позашкільний навчальний заклад «Центр дитячої та юнацької творчості» проводить даний конкурс. Вірші на заочному етапі з 30.10 - 04.11 будуть оцінюватися журі за критеріями: відповідність темі номінації - 5 балів; відповідність жанровим ознакам - 5 балів; самовираження ліричного «я» - 5 балів; оригінальність думки - 5 балів; вживання засобів художньої виразності (метафори, епітети, порівняння тощо) - 5 балів.  До критеріїв оцінювання віршів на очному етапі 07.11.2019р. о 15.00 год. в актовій залі ЦДЮТ додаються ще: вміння декламувати (інтонація, декламування, емоційність) – 5 балів і сценічна культура – 5 балів. На конкурс в ЕНВК № 9 подали роботи 5 юних поетів

рубрика

тематика
Назва поезії


Прізвище ім’я автора
Клас

1
лірика
вільна
«Я прийшла за щастям…»
Марченко Дар’я Євгенівна

2-А

2
«Рідне місто моє»
вірші, присвячені м. Енергодар
«Наше місто»
Пензієнко Елеонора Сергіївна

2-Б
3
«Рідне місто моє»
вірші, присвячені м. Енергодар
Наше місто - це краса…
Лосєв Артем Сергійович


4-А
4
«Рідне місто моє»
вірші, присвячені м. Енергодар
«Енергодар – ти місто світла»

Черних Іван Максимович

4-А
5
вірш національно-патріотичного спрямування
патріотична лірика
«Моя Україна»
Веселов Максим Андрійович
3-А

Немає коментарів:

Дописати коментар